Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Hap Li Amsterdam. Meer weten? Ontdek meer
Jolanda
9 jun 2026 om 21:00
Het was weer heerlijk
Nathalie
8 jun 2026 om 22:04
De bezorger had wat haast maar was vriendelijk, eten was zoals we gewend zijn de afgelopen keren: goed warm, vers en erg lekker.
Petra
8 jun 2026 om 9:13
Eten was goed, snel bezorgd en niet te duur!
Petra
2 jun 2026 om 22:04
super
Melissa
1 jun 2026 om 20:25
Loved it would order again
Dennis
30 mei 2026 om 7:45
altijd goed en lekker, soms gaat er iets mis in de communicatie
Nathalie
29 mei 2026 om 18:59
Weer heerlijk van smaak het eten en een hele fijne bezorger! Graag wel de volgende keer letten op de tijd die klanten invoeren, het eten kwam ruim een half uur te vroeg.
webje
28 mei 2026 om 20:07
Lekker, vriendelijke bezorger
Edward
26 mei 2026 om 21:21
Heerlijk
Marlou
26 mei 2026 om 19:28
Super smaakvol, altijd verse groente. Nog nooit telleurgesteld! Ze werken niet met bezorgsysteem via de app en zijn altijd snel.
Rachida
24 mei 2026 om 23:45
Ik bestel hier al jaren, maar de laatste maanden zijn ze echt achteruit gegaan… bami is flauw, gerechten worden steeds meer smakenloos en vandaag was voor mij de druppel waar mijn kip naar vis smaakten. Ik kan het eten hier niet meer vertrouwen.